My Love Story /Jess

14 Apr

Min man. Han fann mig i en Second hand butik. Jag låg där bland en utsliten nallebjörn, små rosa kaffekoppar och virkade dukar. Jag ville bli hittad och hade lagt mig tillrätta på det rätta stället. Jag ville bli svept iväg av en Prins! Räddad till det liv som jag visste fanns där runt hörnet och som var skrivet i stjärnorna. Han kom in. Han tittade på mig. Han kom fram. Jag kände inte igen min egen prins. Han kände igen mig. Han fick mig att förstå. Nu. Nu skulle jag bli svept iväg till det liv som fanns skrivet i stjärnorna. Fast tiden gick…. Nästan ett år tog det innan livet förde oss samman igen. Av en slump hamnade jag på “CR´s förkväll”. Jag hälsade på alla och jag satte mig bredvid en man som jag inte kände igen….

Detta var ett stycke ur “Törnrosa”. Nuuuu, ska jag berätta hur jag och min man träffades…😉 – Vi var fulla på Golden Hits och fann varandra i dimman så att säga…
Nedå, det stämmer faktiskt att jag hade lagt mig tillrätta inne på Emmaus-second hand. Väntandes på min prins….

Min Prins

Om du vill läsa hela vårt första möte (utan sagoklangen) kan du göra det här CR´s Forum.

Om du vill läsa fortsättningen dvs nästan ett år senare

Om du vill läsa min mans blogg

May love conquer the Universe- Peace/ Jess

One Response to “My Love Story /Jess”

  1. Miss T 14 April, 2010, 19 at 19:52 #

    Åååååååhhh! THE story!🙂 Så fint så fint❤❤❤

Leave a Reply

