Mode för män 2010

3 May

Klassisk look. Cowboy-feeling funkar alltid. Dolce & Gabbana 2010

"The cut" right now. Även den välkammade sidbenan är trendig. Bild: Jak & Jil

Dubbelknäppt kavaj . Giorgio Armani.

Min Favorit. Missoni. Kofta & ljusa jeans. Avslappnad & trendig.

Detta är lite av mode för män 2010.

Sov gott/ Jess

3 Responses to “Mode för män 2010”

  1. Mannen i huset! 3 May, 2010, 23 at 23:47 #

    Din favorit är gay, super gay. Jag skulle aldrig ha på mig sådant. Hellre blir jag jagad av hundar på stan med ljumskarna insmorda i bacon ister!

  2. WEar it LIKE nordics 3 May, 2010, 23 at 23:56 #

    Jajaja, haha! Ett av dina gamla kvinnofångartrix hör ju jag det. Inga gaykläder och ister i ljumskarna… Men jag gillar koftor på killar sådeså.❤

  3. Mannen i huset! 4 May, 2010, 00 at 00:25 #

    Funkade alltid “det är så vi jobbar”

Leave a Reply

