Rödhårig och blondin

13 May

Red as sin - Blonde as angels above

Drygt ett år sedan. Vi är alla oss väldigt olika- Jag är rödhårig, Tess är Blondin och min man som man skymtar i bakgrunden är långhårig(!!) nu är han ninja och har nästintill rakad skalle.

Nästan så man blir sugen på ny färg igen… Vad säger du älskade Petra (Vår fina vän, frisör och huvudsponsor)???  Jag tror hon säger: Eh, Nej.

Puss på er och godnatt❤

4 Responses to “Rödhårig och blondin”

  1. Tess // WEar it LIKE nordics 14 May, 2010, 13 at 13:48 #

    Men herregud!!! Va ovant det känns och se sig själv blond!😛

    Men shit vad snygga vi e!😉

  2. Ninni 14 May, 2010, 14 at 14:09 #

    Oh tack🙂 Japp det är en RR. Snygg blogg ni har! Ska kolla in den😉

  3. WEar it LIKE nordics 14 May, 2010, 14 at 14:29 #

    Tacktack Ninni😀

    När jag precis började dejta min man så hade vi det djupa samtalet om vilken hundras vi skulle varit om vi var hundar mitt svar: Rhodesian ridgeback- (utan att jag vet särskilt mkt om rasen). Haha, väldigt tjusiga hundar.
    /Jess

    Till Tess: Ja, det känns skumt som tusan att vi alla är oss så himla olika!

    • Hanna 18 May, 2010, 21 at 21:26 #

      Ta tillbaks frillorna genast!

Leave a Reply

