Måndag!

17 May

Medan Jess börjar aptidigt idag så har jag sovmorgon, känns bra att börja veckan med det. Efter 8 års kontorstid så är man värd det tycker jag😉 Och med sovmorgon menar jag att jag ställer klockan på 06:30, inte 09:30.. Då kan ni ju räkna ut hur tidigt jag gått upp förut höhö..

Jag sitter här i morgonrock och ruffsig i håret (morgonfrilla = Kristina Lugn) dricker min latte med lite grädde i. Sneglar lite på morgon tv, samtidigt som jag bloggar!🙂

Hur skönt som helst! Inför fler stressfria mornar gott folk! Unna er det, det behövs!😉

// Tess – and the sun is shining today aswell!

Såhär vill jag se ut idag!

Bild: Lookbook.nu

Leave a Reply

