Morning glory

26 May

Syrén i duggregn. Igår på min väg från jobb.

Jag har börjat vänja mig vid att vakna 05.30 varje morgon. Jag tar en snabb prommis till och från jobbet, tar exakt 30 min från dörr till dörr.

Ikväll ska maken min hålla föreläsning på deras kontor i Gamla stan. Han ska prata om hur man tar kontakt med någon dagtid på Ica eller bussen typ😉

Jag ska inte vara där och lära mig knepen (läs: attans). Jag och Tess ska jobba lite med webshopen! Ska bli kul. Synd att det tar sådan tid (läs: attans).

Ha en Fin dag och flirta på bussen- Jess

Leave a Reply

