Twittrar, tänker och väger?

8 Jun

Morgonstund John Blund har snott allt guld ur mun. Dagens Tanke: Vilket märkligt ordspråk- Guld i mun, varför skulle man vilja ha guldet där, det kanske handlar om dold lycka eller om någon som äter en massa mumsiga saker? Dvs inte jag då. Nejdå, nu börjar jag se något som glimmar i munnen. Kaffe! Jag har börjat lägga in min morgoninvägning till Höger i Twitter-kolumnen, till alla som är lite tröga -åt det hållet >>>, fast lite längre ner på sidan.

Dagens träning- Promme  30 min till jobbet i Hammarby Sjöstad. Promme nr 2 från Hammarby Sjöstad till Nacka Strand 50 min- Där  ska jag vara hudterapeut och göra massa roliga saker.

Jag vill ha en ryggsäck. Jag har en i källaren. Jag har lite fobi för källaren. Nej, inte pga av läskiga saker utan FÖR MÅNGA saker. Saker som anfaller dig i ingången. En kastrull i huvudet och en färgburk i magen. Jag måste nog gå ner dit ändå.

Ryggsäck jag hellre vill ha! Burberry 2010

Ha en Underbar dag!❤ // Jess

Leave a Reply

