En helg full av kärlek

20 Jun

Bilder: Aftonbladet

Jag som inte brydde mig ett dugg, satt som klistrad framför tvn i 9 timmar igår. Det var så fint! Jag önskar brudparet all lycka

Kommande vecka jobbar jag bara 3 dar, alldeles lagom, sen är det midsommar och peace & love🙂 Tjoho!

Hoppas ni haft en skön helg och kramat om din kärlek extra mycket😉 // Tess over and out

One Response to “En helg full av kärlek”

  1. WEar it LIKE nordics 20 June, 2010, 22 at 22:36 #

    Det var helt fantastiskt. Jag blev Rojalist långt in i själen❤ Kommer nog lite fler kungliga inlägg snart, de har ju fantastiska klänningar bla…😉

Leave a Reply

