Hammarbybacken Workout

20 Jun

Är det en Bergsget?

Bergsgeten/rådjuret, en man och en SJ-skylt

Happy Girl / Healthy Summer

Följde med mannen och 2 killar till från Thaiboxningen på fysträning idag…😛

Vi började med 10 minuters löpning som uppvärmning. Ungefär där slog jag årets rekord i löpning😉 Sen stod vi stilla och tittade mot backen. Tittade lite till. Min tanke-“Backen når upp till himlen. Den gör verkligen det.” Vi tittade lite till och ungefär nu började jag bli trött.

Upp o ner, ner o upp grisen gal i granens topp… O Jess hon svi-svi-svimmar. Nedå, 5 ggr uppför backen och 5 ggr nedför- 40 min med blodsmak i munnen, grus på knäna (var tvungen att krypa lite ibland) och salt i ögonen. Jag försökte till och med lifta mig upp med mountainbikes-killarna som åkte liften upp… utan lycka.

Efter allt detta….. skulle vi springa lite till. Gaaahh. Vad är det här? Jag tjyvladdade med yoga-posen “Barnet” som ska samla lika mkt kraft som 8 timmars sömn. Haha, nu borde jag kunna hänga med lätt. Vi började springa. Jag borde verkligen vara mer utvilad efter “8 timmars sömn”, hmm, skitbarn. 10 minuter senare och jag hade lyckats ta mig runt- Jag skojade bara, fina barn, inte skitbarn, fint barn.

Kram på Er // Jess

One Response to “Hammarbybacken Workout”

  1. tessan 20 June, 2010, 16 at 16:33 #

    hihi tack🙂 jag bor också i stan😛 hehe… åkte till en fin ställe i hedemora🙂

    Vad tycker du om mina nya bilder då?? =) Nyss tagit bilderna ca 3 km där jag bor🙂

Leave a Reply

