Viktpejl

17 Jul

Det går sådär att följa den fina tänkta viktkurvan som finns nere till höger på skärmen. Men lika glad för det är jag! Jag vet att jag levt mycket nyttigare, ingen grädde längre (ja, en gång kanske), mindre onyttigheter överlag, vid väldigt få tillfällen har jag druckit alkohol och min träning har blivit mycket mer regelbunden. Jag känner mig mycket bättre på alla sätt! Sen om jag inte följer kurvan mot mitt viktmål så spelar det ingen roll. Det var mer en peppning till mig själv att visa alla! Finurligt va😉

Idag ska jag och Tess till Långholmen och njuta av värmen!

Ha en underbar dag // Jess

Leave a Reply

