Sommar, sång och extrema karuseller

21 Jul

Jag var på Allsång på Skansen för 2 veckor sedan med min moster Ylwa! När jag åkte båten hem mot slussen tog jag denna fina bild över Grönan. Vi hade fantastiskt mysigt och roligt =) Första gången på Skansen sedan jag flyttade hit (skandal, 4 år ju!!!). Förra året var jag på Gröna Lund och imponerade på min bonus-son genom att åka Insane (den på bilden). Jag lyckades få med mig min mamma och moster med väldigt mycket övertalning om att den inte alls var så läskig *yeah right*, Hihi.

Sugen på Extrema karuseller!

Jag & moster Ylwa sjunger på Skansen ♥

// Jess (som ska ut i solen, my god- Vilken underbar sommar!!!)

Leave a Reply

