Jag och Stig Lindberg…

22 Jul

var släkt minsann! På min Morfars sida. Kanske därför jag  älskarporslin.

Stig Lindberg

Berså

Berså serien är så genialt snygg! Jag har till och med sett den som vigselring ∞

Ni som vill läsa mer om en av Sveriges största och populäraste formgivare

// Jess

2 Responses to “Jag och Stig Lindberg…”

  1. Bettan 22 July, 2010, 17 at 17:27 #

    Jag älskar också Lindbergs porslin men jag är dessvärre inte släkt med honom. Kul för dig att vara släkt med en så´n stor skapare.🙂

Leave a Reply

