Healthy Summer 2010

29 Jul

Min nya Health Goddess Bodyrock.tv
Hamnade på den här tjeckiska donnans sida igår och jag tycker verkligen hon har många jättebra tips (bakom brösten ;-)) på snabba workouts man kan göra i vardagsrummet på 10 min samt nyttig mat och enkla recept. Idag gjorde jag hennes “Butter chicken” och den blev kanon! Imorgon tänkte jag testa:

// Jess is Living Healthy

One Response to “Healthy Summer 2010”

  1. Fiona 29 July, 2010, 20 at 20:28 #

    javisst. det.lilla.extra@hotmail.com

Leave a Reply

