Konstant festande i 4 dar

2 Aug

Ja, som rubriken lyder har jag varit i nån slags alkohol dimma.. Herregud, kan sammafatta dessa 4 dar.

Kameran har tyvärr inte används så flitigt som den brukar, men det var väl lika bra det😉 Det började med torsdagkväll, jag och Carro satt och drack rosébubbel sen åkte sangrian fram och vi gick vidare ut och landade innanför dörren klockan 5 på morgonen! Det var roligt!😉

Fredagkväll var det middag hos kusinen som fyllde 18 år (!?!?!) När blev han så stor??? Det slutade med att jag följde med smågrabbarna ut.. Och herregud, jag har glömt att man hade så mycket energi i den åldern. Jag är ju trots allt 10 år äldre.. Sista meningen läste ni inte.

Lite småbakis på lördag eftermiddag som eskalerade på kvällen när det skulle vara 18 års fest, men det var bara fortsätta på ölen så var man back on track!😉 Hade sååå kul, det vart inget buggande dock men det gör inget. Jag fick vara med om annat roligt istället😉

Söndag, vaknar upp och somnar om hela förmiddagen. Inge kul med andra ord. Det blev kebab och Snabba cash. Sen åkte jag hemåt och duscha och gjorde mig iordning för nästa fest, drinkkväll på Lilla Hotellbaren med vännerna. Sjukt trevligt! Fick även en present av bartendern!

Så fin, så fin!

Idag blir det viiiila, heeela dagen. Jag är helt färdig. Men jag gör lätt om det! För jag hade så kul!🙂

// Tess – slut som artist

One Response to “Konstant festande i 4 dar”

  1. sara 2 August, 2010, 16 at 16:12 #

    Hejsan! HJÄLP DEN NAMNLÖSA MASKOTEN ATT FÅ ETT FRAMTIDA NAMN! Du vinner ett gästblogg-inlägg på min blogg och en plats i min meny i en vecka!
    http://ensara.blogg.se/2010/august/jag-tankte-ha-en-liten.html

Leave a Reply

