Working on a Saturday?

21 Aug

Tydligen… Nu har jag jobbat i 1 vecka efter semester och som grädde på moset skulle jag tydligen jobba idag, lördag också (?!) Men men, skitsamma🙂

Min frånvaro här på bloggen har ju då som sagt varit på grund av första jobbveckan efter semestern men också tidsbrist. Jag har ju promenerat 1-2 timmar om dagen vilket gjort mig heeelt färdig!🙂 Men fasiken vad skönt det är.. På riktigt alltså, istället för att vara slut i huvudet på kvällen så är jag även slut i kroppen. Så jag sover tamejfan som en klubbad säl på nätterna!😉

Har ni sett den här bilden förresten?? Ser ni vem det är? Jag vet inte om jag tror mina ögon!  // Tess

TRANSLATION:

Apparently… I´ve been working for a week now after the holiday. And I would obviously work today too, ON A SATURDAY (!)

My absence here are that I have been walking 1-2 hours a day which made me totaly exhausted at nights!🙂 But hell what a relief it is .. For real, becuase, instead of being out of my head at night, I´m also tired in my body. So I’ll be sleeping like a baby until morning!😉

Have you seen this picture by the way? Do you see who it is? I do not know if I can believe my eyes! / / Tess

Sienna for LOVE

Leave a Reply

